Call Center Hizmeti Veren Bürolarda Performans Arttırmanın 25 Yolu

Call Center Hizmeti Veren Bürolarda Performans Arttırmanın 25 Yolu

1.  Gün içerisinde yaşanan olumsuzluklar yerine olumlu olaylara odaklanın.

2.    Çalışanlarınıza koçluk yapmak için daha fazla vakit ayırın.

3.    Arama yapan çalışanları cesaretlendirin. En ufak ilerlemelerini bile tebrik edin.

4.    Eğitim ihtiyaçlarının neler olduğunu onlara sorun. Onların yerine siz karar vermeyin.

5.    Kişisel gelişimleri için daha fazla zaman ve kaynak ayırın.

6.    Arama yaparken onların yanında olun ve neler hissettiklerini anlayın. Duyun, görün ve hissedin.

7.    Arama yapan personele geri bildirim verirken olumlu ve olumsuz durumları bir denge kurarak paylaşın. “Gene ne yaptım?” diye düşünmelerini istemezsiniz değil mi?

8.    Ayda 4 defa her çalışanla bire bir görüşme yapın.

9.    Değerlendirme yapabilmek için sonuç alınan en iyi aramaları seçin ve herkese kayıttan bu aramaları dinletin.

10.  Bire bir yapılan görüşmelerde çalışanın görüşme içeriğini ve kişisel iş hedeflerini belirlemesine izin verin. Kendilerini iyi hissedeceklerdir.

11.  Arama yapan personelinizin gayretlerini takdir edin. “Ayın elemanı” programı düzenleyin.

12.  Günlük ve haftalık teşvik programları düzenleyin.

13.  Olağanüstü başarılar için özel ödül törenleri düzenleyin. Tüm çalışanların önünde ödülünü takdim edin ve onları alkışlayın.

14.  En iyilerin isimlerini ve profil resimlerini ofis bilgi panosuna asın. Çalışanlar buna bayılacaktır.

15.  Arama yapan çalışanlara özel kupalar, şiltler ve madalyalar takdim edin. Masalarında sergilemelerine imkan verin. Kendilerini harika hissedeceklerdir.

16.  Ayın elemanı ödülünü alan çalışanın bir ay süreyle başarı kupasını masasında sergileme hakkı olacaktır. 3 Ay üst üste kupayı kazanan elemana özel bir teşvik ödülü verin.

17.  Teşvik programlarınızın görünür yerlerde asılı olmasını sağlayın. Kazanma arzusunu harlayın.

18.  Yılda bir en başarılı arama personellerini belirlemek için tören düzenleyin.

19.  Borçlulardan en çok tahsilat yapan personelinizi tatile gönderin.

20.  Duvarda asılı olan bilgi panonuzu her gün güncelleyin.

21.  Gelişim için onların fikir ve önerilerini dinleyin.

22.  Hiçbir öneri ve yeni fikri öldürmeyin.

23.  Çalışanları nelerin motive ettiğini öğrenin.

24.  Kendi yaptıkları aramaları onlara dinletin ve neleri daha iyi yapabileceklerini bir kağıda yazmalarını isteyin. Kendileri hakkında çok değerli bir öz eleştiri yapacaklardır.

25.  Ayda bir oturdukları yerleri değiştirerek diğer çalışanlarla daha fazla temas kurmalarını sağlayın. Çalışanların ayakta da çalışabilmelerine imkan sağlayın.

Tarkan Karabel

 

Önceki Yeni iş gelmiyor mu? Odaklanmaya ne dersiniz?
Sonraki Bir Avukat olarak dinleme beceriniz

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Kişisel Markanızı Oluşturun!

Avukatlık Mesleğinde isim olmak, herkesçe bilinir hale gelmek için çok çalışmanın yanında, kişisel markanıza da yatırım yapmanız gerekmektedir.  Hedeflediğiniz kitleye doğru iletişim yöntemleriyle ulaşmanız sizi rekabet üstü bir noktaya ulaştırır ve

Biyometrik Verilerin İşlenmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

Kişisel Verileri Koruma Kurumu, 17 Eylül 2021 tarihinde biyometrik verilerin tanımını yaptığı, bu verilerin işlenmesi şartlarını ve ilkelerini düzenlediği bir rehber yayımlamıştır. Kişisel Verileri Koruma Kurumu, mevzuatta daha önce tanımlanmamış

Merkezi Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Rehberi

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından hazırlanan Kayıtlı Elektronik Posta Rehberi ve Kayıtlı Elektronik Posta Hesabı Adreslerine İlişkin Tebliğde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (“Değişiklik Tebliği”) 3 Temmuz 2021 tarihli 31530

Yorum Yap

Henüz yorum yok!

Bu yazıya yorum yazan ilk kişi olabilirsin! - Yorum yap!

Yorum Yap